Pagina's

dinsdag 11 december 2012

Kerstboom

Pasgeleden was ik op zoek naar wat ideetjes voor de kerst. Op 14 december sta ik op het Kerstspektakel in het workshopaterlier van Prismare in Enschede.  Daarvoor wou ik wat haken om er echt een kerstsfeer van te maken. Via een Deense site vond ik dit patroon van een gehaakte kerstboom.
Ik heb mijn eigen kerstversiering erbij gemaakt met de rode en witte gehaakte slingers.


Meestal is het in Nederland rond deze tijd erg regenachtig, maar dit jaar werden wij al voor de kerst getrakteerd op sneeuw. Dus ik ben samen met mijn jongens met de slee op pad gegaan. Heerlijk om met dit weer nog even wat zon te pakken. En natuurlijk werd er ook een grote sneeuwbal gemaakt, de bedoeling was niet om er een sneeuwpop van te maken. Nee hij wil graag een iglo maken, maar ik denk dat we dan nog wat meer dagen sneeuw moeten hebben. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten