Pagina's

maandag 14 mei 2012

A get away with granny squares.


Vorige weekend ben ik er even tussen uit gegaan. Even op mezelf. En daarvoor heb ik een heerlijk plekje gevonden in de achterhoek. Natuurlijk neem ik dan mijn haakwerk mee. Deze grote granny square moet een kussenhoesje worden, maar daar moet ik wel even de tijd voor nemen. Ben nog aan het nadenken wat ik met de andere kant ga doen? Of een witte granny square of toch stof?




Last weekend, i went on a get away. I had to have some time for myself. And i found a beautiful spot in the east of holland. Of course i always take my crochet work with me. This biq granny square has to become a pillow cover, but i have to make time for it. Now i am thinking what to do with the backside? Shall i make a white granny square or will i use fabric?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten